Geoblog.pl    mamaMa    Podróże    Kot 1 (2003 - 2013)    Bikini

Bikini

Niemcy, Schlachtensee

Nie wiem, czy on coś sugeruje, a może nie chcę wiedzieć!
Ręka drży, w zdjęcie się potem nie można wpatrywać, bo aż boli ta mgła pomieszana z wyzwaniem.
Koci rozpęd i bikini czerwone na uspokojenie. Na pewno nie na odwrót!

zula - 2010-06-15 12:12
Witam serdecznie - przebyłam dzisiaj całą kocią wędrówkę Pani wpisów i jestem zachwycona treścią , zdjęciami ...
Wszystko bardzo mi się podobalo i poczytam kolejne kocie opowieści !
pozdrawiam :)

mamaMa - 2010-06-17 00:07
Kocie ścieżki niezbadane i niezauważalnie uzależniające. Zalecana ostrożność, przynajmniej lekka!

Spanner
Spanner  - 2010-06-18 19:04
widzialo sie ladniejsze i zywe w bikini. A ja mialem nadzieje ze to zdjecie Szanownej Pani ale po powiekszeniu okazlo sie ze to lalka albo nieudolny obraz..... Marzenie peklo jak nawieksza banka pana piotra.No niestety...juz byl w ogrodku i wital sie z gaska....i musial sie obejsc smakiem....

zielona i wojujaca feministka
zielona i wojujaca feministka - 2010-06-19 21:42
ja tez sei przypatrzylam temu zdjeciu i jestem bardzo zniesmaczona ze pani umiescila takie zdjecie kobiety ktora prawdopodobnie byla pobita-prosze sie przypatrzec ona ma since!!. Mam nadzieje ze Pani niepopiera zasady "jak sie kobiety nie bije to jej watroba gnije

mamaMa - 2010-06-19 22:05
Kot, tu chodzi o kota, najpierw on, a właściwie tylko on, a nie bikini!
A może to tylko cień, nie sińce...
Proszę wyluzować i zająć się kocim tematem, bo mam wrażenie, że głodnemu chleb na myśli.