Geoblog.pl    mamaMa    Podróże    Jestem w podróży...choćby tylko w głowie 2009    I się skończyło

I się skończyło

Sri Lanka
Sri Lanka, Negombo Point

I się skończyło.
Trzeba pakować walizki, żegnać z kim i czym się da i wsiąść do samolotu, czy nam się podoba czy nie.
Nie podoba się.

"...Cejlon jest przygodą - ale, broń Boże, nie na stałe".
D.H.Lawrance

To jego zdanie. Moje może trochę też.

Sri Lanka opanowała wszystkie moje zmysły i pewnie długo mi to zostanie. Zacznę tęsknić za kolorem, za prowizorką i lepkością ciała, a nawet duszy. Za smakiem, zapachem i za głosem dżungli. A gdy zatęsknię tak mocno już - wrócę.

Antos
Antos - 2009-08-27 18:48
no i niestety skonczylo sie, a tak bylo ladnie i tak bylo lepko na ciele i duszy, a moze to dobrze ze sie skonczyl ten pobyt szanownej pani tam na wyspie herbaty bo co by nam tu pozostalo, a ja jestem spragniony tych opisow.Jestem tak zachwycony ze gotow bylbym tam poleciec ale jest jeden problem ja mam lek wysokosci i ktos musialby mnie uspic albo no nie wiem co musialby zrobic zebym ten lot przetrzymal.Pozdrwiam i czekam na nastepne wpisy :bardzo niecierpliwy Antos

mamaMa - 2009-08-27 22:05
Witam! A to ja moge za reke potrzymac...

Andy
Andy - 2010-03-26 15:40
Jestem pod wrażeniem, zarówno samej Sri Lanki jak talentu autorki. Jesteś dziennikarką ?
Wybieram się tam latem / z biurem podrózy/ i porównuję Twoje opisy z programem Biura; wygląda na to że odwiedzę prawie te same miejsca. Przeraża mnie trochę ten wszecgobecny brud/ byłem już w Azji/ ale nawet o tym napisałaś pięknie.

mamaMa - 2010-03-26 20:10
Koniecznie prosze pozdrowic mi Sri Lanke!!!
Tesknie za nia...
Z wrazen po bardzo bym sie ucieszyla...
A za reszte - dziekuje!

zula - 2010-12-03 20:01
Dziękuję za cudowną podróż , za zdjęcia , za emocje i wzruszenia...życzę Pani powrotu w te wspaniałe miejsca !!!
pozdrawiam Małgosia

Zasoby: 1402 wpisy1402 5501 komentarzy5501 21979 zdjęć21979 1 plik multimedialny1