Geoblog.pl    mamaMa    Podróże    Jestem w podróży...choćby tylko w głowie 2011    Wóz Drzymały

Wóz Drzymały

Niemcy, Schierke

W góry Harcu jedziemy po przygodę i oddech.Lekko zawirował świat. Dobrze i źle.Nieprzyzwoicie szybko.Wybieramy się na chwilę, jeden wieczór, jedną noc, jeden poranek.Bez planów, z piersiówką pełną energetyzującego płynu dodającego potrzebnej odwagi.Przeżywamy zmrok pośród skał, gubimy drogę, dróżki, odkrywamy kontury budowli w ciemnościach i odnajdujemy dach nad głową.Karmimy psy, myjemy zęby, ufamy sobie, pijemy szampana i śpimy w tej otwartej, czarodziejskiej, skrzeczącej i stukającej przestrzeni.Gdy się rano budzę, mam przyklejone do siebie dwa psy i parę zaspanych pająków nad głową. Czuję świeżość rosy i ostry zapach poranka.Na śniadanie wspinamy się na szczyt i niemiejemy z zachwytu. Grzejemy w słońcu i tulimy w przestrzeni.Taka noc wzmacnia ducha i ciało, codzienność w jej cieniu traci na znaczeniu.

zula - 2011-12-29 20:11
Piękny tekst - dziękuję !
Utrwalony na zdjęciu nocleg ...bezcenny .

niewyspany
niewyspany - 2011-12-31 22:12
no jak ja nie bylem jeszcze zonaty to tez sie tak spalo Pani Zulu gdziei pod plotem ale teaz moja zona to krolewna na zianku grochu i to ugotowanego ona mowi eto nie nada

BPE - 2012-01-02 18:05
skała z zadartym nosem....wspaniała !

Zasoby: 1400 wpisów1400 5496 komentarzy5496 21946 zdjęć21946 1 plik multimedialny1