Geoblog.pl    mamaMa    Podróże    Jestem w podróży...choćby tylko w głowie 2014    Wygrane

Wygrane

Niemcy, Charlottenburg

Chwalę się z ogromną przyjemnością wygranymi w dwóch konkursach na Geoblogu:-)

Etiopia Marianki - i smaki, smaki, aromaty.
Wykwintny prezent zaostrzający zmysły, które z dużą mocą przyczyniają się do wyruszania w daleki świat.
Dziś mogę zwyczajnie otworzyć szufladę i poczuć daleką Afrykę:-)
Cudownie smaczny prezent z ogromną możliwością różnorodności.
Dziękuję, Marianko, bardzo mi Twoja nagroda przypadła do gustu:-) I do podniebienia!

Lwów Zuli - i coś bezcennie osobistego, coś, co bardzo mnie wzruszyło.
Prezent składa się z paru: obiecanej mapy Lwowa, którą mam nadzieję w przyszłości użyć, czekolady, książeczki "Koteczek" (zapewne dla malucha:-)) i ... osobistej pracy Małgosi: wspomnienia z podróży w formie zdjęć z muzyką - balsam na duszę dla podróżnika i człowieka, który wierzy w ludzką bezinteresowność.
Dziękuję, Małgosiu, jestem wzruszona do dziś. Ba, wzruszona - rozanielona:-)

BPE - 2014-05-22 08:03
gratulacje - strasznie miło się zrobiło na tym naszym geoblogu - niech żałują ci , którzy się stad wynieśli na swoje własne stronki......

zula - 2014-05-22 09:42
Woreczki przypraw i obrazek z Afryki prezentują się imponująco.
Marianko jesteś niesamowita !
MamaMa cieszę się ,że niosę radość lecz życzę kolejnych wyjazdów i cudnych zdjęć,
:-))

zula - 2014-05-22 09:44
Blanko...powrócą ...bo gdzie będzie im tak dobrze jak z nami !? :)

danach - 2014-05-22 10:46
macie rację strasznie fajne tu towarzystwo :)
A Zula wprowadziła zwyczaj prezentacji prezentów i można podzielić się radością !
Gratulacje dla MamaMa i czekam nie tylko na piękne zdjęcia ale interesujące opisy :)

Eugene
Eugene - 2014-05-22 12:55
Chociaż jestem od niedawna w tym towarzystwie „tym naszym geoblogu”, to czuję się tu coraz lepiej i cieszę z wami z waszych prezentów.
Pozdrawiam.

marianka - 2014-05-22 19:30
mamaMa, strasznie się cieszę!!
A Zulowa przesyłka rewelacyjna! I to jeszcze ze Lwowa! Cudo!

BoRa
BoRa - 2014-05-22 23:16
O jak sympatycznie! gratuluję prezencików tych pachnących i tych "prawie" miauczących.

i jeszcze chciałam dodać, że ..Ci co piszą swoje stronki wcale nie odchodzą, są tutaj i nadal czytają.
pozdrawiam
BoRa

tealover
tealover - 2014-05-26 06:37
:D

Zasoby: 1400 wpisów1400 5495 komentarzy5495 21946 zdjęć21946 1 plik multimedialny1