Geoblog.pl    mamaMa    Podróże    Oni, mijani    Lucynka G.

Lucynka G.

Sri Lanka
Sri Lanka, Waikkal

Pani Lucynka jest filuterna.
Kobieta podróżnik. Uczyniła z wypraw cel swojego życia i do twarzy jej z tym, jak z najpiękniejszą biżuterią.
Od ponad 30 lat każdego roku wielka wyprawa. Dominikana, Peru, Wenezuela, Indie, Nepal, Bangladesz, Izrael, Indonezja, Rosja, Kenia, o Europie nie wspominając. Wyprawy na własną ręke, tak tanio, jak tylko się da, bo renta poniżej średniej krajowej. Żywiąc się bananami i awokado przemierza świat uśmiechając się do ludzi. I to jak się uśmiechając - w tym uśmiechu, spojrzeniu, błysku w oczach jest wszystko: zrozumienie, zachwycenie, zachęcenie i tyle ciepła, że nie sposób się oprzeć i się do Niej nie przytulić. Nie ma mebli w pokoju i nie zmienia kuchni od lat, ma za to serce tak ogromne i radosne, ze caly ten materialny blichtr zamienia się przy Niej w popiół, marność nad marnościami.
W przyszłym roku czekają na nią Birma, Laos i Kambodża - będzie miała wtedy 74 lata.

Feministka
Feministka - 2009-09-20 14:11
no ta Pani Lucynka to jest ktos,jezeli tak podrozuje i to w taki sposob; interesujaca osobka a nawiasem mowiac (piszac )kazda kobieta ma tylko 19 lat. I to prosze sobie zapamietac

mamaMa - 2009-09-20 20:56
Wojujaca Feministko, pani Lucynka ma 18!

lucysia
lucysia - 2010-02-28 13:07
Izuniu Bardzo mi przyjemnie, że tak mnie odebrałaś. Niech nasza przyjażń trwa.
Mam nadzieję że wybieżemy się wspólnie w ciekawą podróż .

mamaMa - 2010-02-28 21:42
Kochana, odebralam najprawdziwsza rzeczywistosc i jestem szczesliwa i dumna, ze mnie to spotkalo! A podrozy nie moge sie doczekac!
Pozdrawiam juz wiosennie!

zula - 2012-01-27 19:58
Bardzo podoba mi sie Pani Lucynka G w swej wielkiej pasji podróżowania !!
Życzę zdrowia i wielu planów , pozdrawiam z Bydgoszczy...
STO LAT Pani Lucyno w radości z walizką przygód !!! .

mamaMa - 2012-02-02 14:03
Pani Lucynka była w zeszłym roku w Wietnamie i Laosie, nagrano z nią na ten temat reportaż do poznańskiej telewizji (świetny!), a za chwilę, bo w niedzielę, leci sobie do Argentyny i cieszy, że będzie jej cieplej!

danach - 2012-04-02 15:09
oj jak mi się podoba p.Lucynka, ja też tak chcę podróżować , barwo i zdrowia życzę dla podróżniczki

mamaMa - 2012-04-02 17:56
Pani Lucynce wszystko przekażę.
Niedawno wróciła z Ameryki Południowej, już planuje letnie biwaki na Bałkanach i przedświąteczną Lizbonę w grudniu!
Jest zdrowa i szczęśliwa, niezawodnie!

zula - 2013-05-26 14:38
Powróciłam do strony :Pani Lucynka G.
Dzisiaj dopowiem ,że mądrość i siła podróży Turystki jest dla mnie wzorem...choć trochę boję się jeszcze podróżować w niektóre kierunki samotnie!
pozdrawiam serdecznie.

mamaMa - 2013-05-26 17:08
A Lucynka w ogóle się nie boi, przeciwnie, tak w tym zasmakowała, że na razie tylko takie plany - już za chwilę wielka jej wyprawa do krajów bałkańskich z Rumunią na dodatek. Uwielbiam ją!!!

zula - 2017-11-28 10:31
Zapytam : gdzie zawędrowała Pani Lucynka?
Serdecznie pozdrawiam

mamaMa - 2017-11-28 10:43
Zula, Lucynka byla w tym roku w .... Iranie!!!

Zasoby: 1403 wpisy1403 5501 komentarzy5501 22018 zdjęć22018 1 plik multimedialny1